$ DOLAR → Alış: 32,29 / Satış: 32,42
€ EURO → Alış: 34,60 / Satış: 34,74

Özışık: İndirimli satışlarımız başladı ve devam edecek

Yozgat Gimat Marketler Zinciri Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Özışık, bütün Gimat şubelerinden indirimli satışların başladığını belirterek, indirimli satışların devam edeceğini söyledi.

• 27.12.2021

Gimat Marketler Zinciri Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Özışık, düzenlediği basın toplantısında 27 Aralık 2 Ocak arasında sürecek bir indirim kampanyası başlattıklarını belirtti.

Özışık, burada yaptığı açıklamada kendi imkanlarını zorlayarak, Yozgat’ta ilk hareketi başlattıklarını ve indirimli ürün satışlarının ilerleyen günlerde de devam edeceğini ifade etti.

Gimat Marketleri’nin Yozgat’ın öz sermayesi olduğunu vurgulayan Özışık, Gimat’ın her zaman olduğu gibi bundan sonraki süreçte de Yozgat halkının yanında olmaya devam edeceğini belirtti.

Özışık, “Son günlerde ülkemizde yaşanan ekonomik sıkıntılar, fiyat artışları konusunda Yozgat halkımızı bilgilendirmek istedik. Gazetecilerimiz, Yozgat halkı ile aramızda bir köprü vazifesi görüyor. Bizim anlattıklarımızı siz aktarırsanız Yozgat halkı da doğru bilgilendirilecektir. Bu da bizleri memnun edecektir. Yozgat’ta halk arasında fiyatları marketçilerin artırdığı hasıl oldu. Türkiye’de de bu böyle. Biz al şatçıyız. Biz alıyoruz, satıyoruz. Bizim yüzde 20, 22 gibi giderimiz var. Elektrik, kira, personel SSK ve benzeri giderlerden bahsediyorum. Bize totalde altta yüzde 2 veya 3 kalır. Halkımız dışarıdan çok büyük paralar döndüğünü bize çok büyük paralar kaldığını düşünebilir ama öyle değil. Bizim depolarımızda 20 günlük bilemedin bir aylık stok vardır. Bizim bir tane gıda depomuz vardı yine bir tane gıda depomuz var. Aynısı devam ediyor. Biz kendi imkanlarımızla kendi karımızdan feragat ederek bir kampanya yaptık. Bu kampanyamızın ismi “İyi ki varsın Gimat”. 27 Aralık’tan 2 Ocak tarihine kadar sürecek bir kampanya. Arkasından da üretici firmalar tarafından da kampanyalar devam ettirilince biz de devam edeceğiz. Kendi gücümüz ölçüsünde Yozgat’ta ilk hareket olarak başlattık. Biz kendi imkanlarımıza bakarak, kendi fiyatlarımızı süspanse ederek kampanyamızı başlattık. İnşallah arkası üretici firmalardan gelecek olan indirimlerle de biz de devam edeceğiz. Devletimiz de doğalgaz, petrol, Elektrik giderlerini indirdiğinde inşallah bu lokomotif ucuzlayarak devam edecek” diye konuştu.

BİZ BU İŞİN TARAFI DEĞİLİZ

Perakendecilerin üretim yapmadığını hatırlatan Özışık, “Yüzde 50, yüzde 100 yüzde 150 zam yapan firmalar oldu. Burada üretici firmalar bu işin tarafı. Biz bu işin tarafı değiliz.”dedi.

Özışık, “ Perakendeci neticede imalat yapmıyor. Üretici firmalar zam yaparsa yapıyor biz de aldığımıza kar koyarak satıyoruz. Biz arada perakendeciyiz. Bizim bir maldan yüzde 100, yüzde 50, yüzde 200 kazanma gibi bir durumumuz hiçbir zaman olmadı olamaz da. Gimat dün de bugün de yarın da Yozgat halkının yanında olmaya, gıda ürünlerini temin etmeye, satmaya devam edecek. Benim hemşerilerimizden şöyle bir ricam var. Aldıkları ürünlerin gramajlarına dikkat etsinler. Biz Mersin’den her gün gıda ürünü getiriyoruz. Oradan sevk ederek Yozgat halkı ucuza sebze ve meyve ürünlerini tüketebilsin diye. Yozgat halkı ucuza sebze ve meyve yediğini bilsin istiyorum. Yozgat halkı rahat olsun. biz elimizden geldiği ölçüde fiyatlarımızı indirmeye, ucuza mal temin etmeye kaliteyi Yozgatlı hemşerilerimize sunmaya devam edeceğiz. Yozgat halkına bizi buralara getirdiği için teşekkür ediyorum. Biz bu günlere geldiysek Yozgat halkı ile geldik. 38 tane üründe indirime gittik. İlerleyen günlerde Yozgatlı hemşerilerimize indirimli ürünleri temin etmeye devam edeceğiz”şeklinde konuştu.

Satın Alma Müdürü Galip Ertürk ise sektörde devamlılığı esas aldıklarını söyledi. Özışık, “Çok kazanmaktan çok bizim için devamlılık esas. Ankara esnafı stokçuluk yapmak isteyebilir, kar elde etmek isteyebilir ama bizim öyle bir hevesimiz yok. Zamanında yaptığımız, aldığımız tedbirlerden dolayı biz şu anda bu indirimleri yapabiliyoruz. Fabrikanın altında ürün satıyoruz şu anda” diye konuştu.

ReklamReklam
Başkan Altuntaş, havalimanı inşaatında incelemelerde bulundu
Ak Parti Yozgat İl Başkanı Çelebi Altuntaş beraberinde yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Yozgat Havalimanı inşaatında incelemelerde bulunarak şantiye şefi...
Meclis üyelerinden hayırlı olsun ziyareti
AK Parti Yozgat Belediyesi Meclis üyeleri; Nuri Tinel,  Sibel Yıldırım, Ahmet Mitat Çakıroğlu ve Hüseyin Durusoy, İl Genel Meclis Başkanı...
Başkan Arslan, tesisleri yerinde inceledi
Yozgat Belediye Başkanı Dr. Kazım Arslan,, Yozgat Park ve Belediye Kreşi'ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu.
Trafik ihlalinden 50 sürücüye trafik cezası yazıldı
Jandarma, Kaçakçılıkla mücadeleyi sürdürüyor
Sorgun Cumhuriyet Başsavcılığı'nın başlattığı soruşturma neticesinde, Yozgat İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, (D.H.) isimli şüphelinin iş yerine operasyon düzenledi.
Vali Özkan uyardı: Gereksiz meşgul edene, 1980 TL ceza
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 112 Acil Çağrı Merkezine asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz meşgul eden kişiler hakkında 1980 TL...
Aktif Gayrimenkul’den açılışa davet
Yozgat’ta uzun zamandan bu yana ısıtma ve doğalgaz dönüşüm sektöründe faaliyet gösteren Aktif Grup, hizmet alanını genişleterek Yozgat’ta yeni bir...
Şahan: İstanbul-Yozgat hızlı tren seferi 4 Mayıs’ta başlıyor
AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, İstanbul-Yozgat Yüksek Hızlı Tren seferlerinin 4 Mayıs 2024 tarihinde başlayacağını duyurarak, Yozgat'a hayırlı olmasını...
Besiciler, Kurbanlıklarını Sosyal Medyada satıyor
Kurban Bayramı'nın yaklaşmasıyla birlikte, geleneksel satış yöntemlerinden farklı olarak besiciler, teknolojinin gücünden faydalanarak kurbanlık hayvanlarını sosyal medya üzerinden satışa sunuyor....
Sedef: Hizmet belediyeciliği MHP ile yapılır
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Yozgat Milletvekili İbrahim Ethem Sedef, MHP’li belediye başkanlarının en iyi ve güzel hizmeti yapacaklarına yürekten inandığını...
IBAN’ını başkasına kullandıranlar dikkat
Ticaret Bakanlığı, IBAN kiralama ve sosyal mühendislik dolandırıcılığı konusunda uyarıda bulunarak hapis cezasının gündemde olduğunu hatırlattı. Bakanlık, vatandaşları, bu tür...
Vali Özkan, Divanlı Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Yozgat'ta her hafta Cuma namazını farklı camilerde kılmak üzere Divanlı Mahallesi'ndeki camide cemaatle buluştu.
Köylüler yağmur duasına çıktı
Yozgat’ta havaların sıcak ve kurak geçmesi nedeniyle Osmanpaşa köyünde köy sakinleri Cuma namazı sonrası yağmur duasında bulundu.
Vali Özkan’dan hayırlı olsun ziyareti
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, beraberinde Vali Yardımcısı Türker Çağatay Halim ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Nazif Yılmaz, 31...
Eroğlu’ndan Başkan Arslan ve Başhekim Demir’e ziyaret
Sağlık Sen Yozgat Şube Başkanı Gökhan Eroğlu, beraberinde yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Yerköy Belediye Başkanı Av Fatih Arslan’ı makamında...
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.