AK Parti Yozgat İl Başkanı Av. Hasan Kandemir, 12–18 Mayıs Hemşireler Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajda, hemşirelerin sağlık sistemindeki önemine dikkat çekerek, tüm hemşirelerin haftasını kutladı. Başkan Kandemir, mesajında hemşirelerin yalnızca sağlık hizmetlerinin yürütülmesinde değil, aynı zamanda toplum sağlığının korunmasında da büyük emek verdiğini vurgulayarak şu ifadelere yer verdi: “Cumhurbaşkanımız Sayın...