Yozgat İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kurulan Güvenli Müdahale Timi, şehir genelinde asayiş ve güvenliği güçlendirmek amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Günün her saatinde sahada aktif olarak görev yapan tim, belirlenen bölgelerde düzenli devriye faaliyetleri gerçekleştirerek vatandaşların huzuruna katkı sağlıyor. İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, timin özellikle yoğun yaya trafiğinin bulunduğu, kalabalık...