Yozgat İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, görevlerinde üstün gayret ve özveri gösteren emniyet personelini ödüllendirdi. Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan tarafından takdir ve tensip edilen Başarı Belgeleri, düzenlenen törende personellere Emniyet Müdürü Koç tarafından verildi. “GÖSTERDİĞİNİZ ÇABA ŞEHRİMİZİN GÜVENLİĞİNE KATKI SAĞLIYOR” Belge takdim töreninde konuşan İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç,...