Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Kurban Bayramı namazını Yıldız Tepe Camii’nde vatandaşlarla birlikte eda etti. Bayram sabahında camiye gelen vatandaşlarla bir araya gelen Vali Özkan, namazın ardından cami cemaati ve mahalle sakinleriyle tek tek bayramlaştı. Samimi sohbetlerin yaşandığı bayram sabahında Özkan, vatandaşların Kurban Bayramı’nı tebrik ederek sağlık, huzur ve bereket...