Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından eğitim süreçlerinin niteliğini artırmak, yürütülen çalışmaları değerlendirmek ve yeni döneme ilişkin planlamaları yapmak amacıyla Çandır ilçesinde kapsamlı bir değerlendirme toplantısı düzenlendi.
Toplantıya İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, Eğitim Müfettişleri Başkanı ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri katıldı. Program kapsamında Ölçme Değerlendirme Merkezi’nden sorumlu Müdür Fatih Aykurt tarafından eğitim alanındaki güncel uygulamalara ilişkin kapsamlı bir sunum gerçekleştirildi.
Toplantıda, Millî Eğitim Bakanlığı Bilgi İşlem Sistemi (MEBİ), Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi (ABİDE) çalışmaları ile eğitim-öğretim yılı boyunca hayata geçirilen projeler detaylı şekilde ele alınarak yıl sonu değerlendirmeleri yapıldı.
Eğitimde kaliteyi yükseltmek, verimliliği artırmak ve öğrencilerin akademik başarılarını daha üst seviyelere taşımak amacıyla yürütülecek çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunulan toplantıda, önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ve yol haritası da değerlendirildi. Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, eğitimde sürdürülebilir başarıyı sağlamak adına değerlendirme ve planlama çalışmalarının aralıksız devam edeceğini belirtti