Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, 10 Nisan Polis Haftası dolayısıyla öğrencilerle birlikte Yozgat İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’u makamında ziyaret ederek haftalarını kutladı. Altınkaynak, ziyarette yaptığı açıklamada, Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluş yıl dönümünü kutlayarak, “Huzur ve güvenliğimiz için fedakârca çalışan tüm polislerimize teşekkür ediyoruz” dedi. Öğrencilerle birlikte gerçekleştirilen...