enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yozgat
Açık
23°C
Yozgat
23°C
Açık
Perşembe Açık
24°C
Cuma Açık
24°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
22°C
Pazar Parçalı Bulutlu
21°C

Başkan Arslan’dan Regaip Kandili buluşması

Başkan Arslan’dan Regaip Kandili buluşması

Yerköy Belediye Başkanı Fatih Arslan, Regaip Kandili dolayısıyla Molla Hüsrev Camii ve Kuba Camii’nde vatandaşlarla bir araya geldi. Manevi atmosferin hâkim olduğu gecede Başkan Arslan, cami cemaatinin kandilini tebrik etti.

Kandil programına; AK Parti Yerköy İlçe Başkanı Serkan Işık, İl Genel Meclisi üyeleri, Kadın Kolları Başkanı Merve Kılıç, AK Parti Yerköy İlçe Yönetim Kurulu üyeleri ile Belediye Meclis üyeleri de katıldı. Program kapsamında cami çıkışında vatandaşlara kandil simidi ikram edildi.

Başkan Arslan, yaptığı açıklamada Regaip Kandili’nin birlik ve beraberliğe vesile olmasını temenni ederek, “Bu mübarek gecenin ilçemize, aziz milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyor, tüm hemşehrilerimin kandilini gönülden tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı. Molla Hüsrev ve Kuba Camii’nde gerçekleşen kandil buluşması, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.