enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,4626
EURO
53,2773
ALTIN
6.183,76
BIST
14.734,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yozgat
Az Bulutlu
19°C
Yozgat
19°C
Az Bulutlu
Pazar Az Bulutlu
20°C
Pazartesi Az Bulutlu
21°C
Salı Az Bulutlu
21°C
Çarşamba Açık
23°C

Başhekim Demir, sağlık çalışanlarının bayramını kutladı

Yerköy Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Demir, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajında sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.

Başhekim Demir, sağlık çalışanlarının bayramını kutladı

Yerköy Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Demir, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajında sağlık çalışanlarının bayramını kutladı.

Mesajında, sağlık çalışanlarının insan sağlığına adanmış emekleri ve fedakarlıkları üzerinde duran Başhekim Ali Demir, tüm sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı’nı tebrik etti. Başhekim Ali Demir, “Sağlık çalışanlarının gayreti ve özverisi, insan sağlığı için gösterdikleri çabaların temelini oluşturuyor. Özellikle son dönemde yaşanan pandemi sürecinde sağlık çalışanlarının gösterdiği özveri ve fedakarlık, toplumun sağlığını korumak adına ne kadar önemli olduklarını bir kez daha gözler önüne serdi.Bu vesile ile bir kez daha tüm sağlık çalışanlarımızın Tıp Bayramını kutluyorum.”dedi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.