Yozgat Şehir Hastanesi’nde, çalışan memnuniyetinin artırılması ve kurum içi iletişimin güçlendirilmesi amacıyla Haziran Ayı Çalışan Memnuniyeti Toplantısı gerçekleştirildi. Hastane yönetimi ile personelin bir araya geldiği toplantıda, çalışanların görüş, öneri ve talepleri değerlendirilerek karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlenen toplantıda, çalışanların görev...