Yozgat’ta 24 Şubat tarihinden itibaren anjiyo işlemlerinin yapılmaya başlandığı Yozgat Şehir Hastanesinde bir ayda toplam 132 anjiyonun gerçekleştirildiği belirtildi. Yozgat Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. İsmail Kurca yaptığı açıklamada Anjiyo yapılan 132 hastadan, 55 hastaya balon-stent işlemi uygulandığı, 5 hastaya ise By-Pass kararı alınarak, sevk edildiğini söyledi. Kurca,...